facebook-pixel

Введіть ваше ім'я та телефон. Як тільки обраний вами товар з'явиться в наявності вам прийде повідомлення.

Знижки до -60%
Надсилаємо замовлення щоденно
10% від продажу колекцій - передаємо на ЗСУ
Worldwide shipping
Безкоштовна доставка від 2500 грн.
Гарантія 18 місяців
Оплата частинами
До кінця новорічних знижок:  
00
Дн.
:
00
Год.
:
00
Хв.
:
00
Сек.

Питання та відповіді

Товар

З чого виготовлені прикраси?

Наші прикраси виготовлені зі срібла та золота. Срібні вироби мають 925 пробу. Майже на всіх моделях присутнє покриття родієм. Золоті прикраси представлені у жовтому, білому та червоному золоті 585 проби. Біле золото додатково покривається шаром родію. Також в асортименті з’явились прикраси зі срібла 925 проби з покриттям золота 585 проби. На всі прикраси діє гарантія 18 місяців.

Чи є проба на виробах?

Золото 585 пробиНа всіх наших прикрасах обов’язково присутня проба від Державної пробірної палати України з гербом. Більшість прикрас мають цифрову пробу, яка гравіюється лазером та малопомітна для людського ока. Її варто розглядати під яскравим денним світлом. Наявність проби – це підтвердження якості виробу.

Що таке родій та для чого ним покривати прикраси?

Родій – дорогоцінний метал платинової групи, білого кольору, візуально нагадує платину і біле золото, є одним із найдорожчих металів (у кілька разів дорожчий за золото). Саме тому на прикрасах присутній тільки шар покриття родієм (частіше пласт менший, ніж товщина волосини). Таке покриття надає прикрасі більшої міцності і яскравішого блиску.

Срібні прикраси з позолотою, що це?

Позолочені прикраси виготовлені зі срібла 925 проби та мають шар покриття золотом. Позолота (або золочення) — це нанесення на поверхню металевих і неметалевих виробів тонкого шару золота. Товщина позолоти на наших прикрасах — 0,8 мікрона. Для нанесення шару використовується золото 585 проби — найоптимальніше покриття щодо ціни-якості.

Чи продаються окремо кулони, без ланцюжків?

Так, в інтернет-магазині є спеціальна категорія «Кулони». Усі представлені там товари продаються без ланцюжка.

Прикраси із категорії «Підвіски» мають ланцюжок, з якого здебільшого кулон не знімається.

Чи можна у підвісці замінити ланцюг на інший?

Ні, прикраса доступна для замовлення у тому вигляді, в якому зображена на фото. Змінити дану комплектацію ми не можемо. Якщо ж обираєте прикрасу з розділу «Кулони», тоді маєте можливість підібрати ланцюжок з асортименту.

Чи можна придбати одну сережку або кафу?

Ні, всі сережки та кафи продаються парами. Виняток: в каталозі є кілька моделей одиночних каф.

Чи знімається кулон з ланцюжка, якщо я купую підвіску?

Здебільшого з наших підвісок не знімається кулон. Додаткову інформацію щодо конкретної моделі можете уточнити у наших менеджерів. Вони завжди із задоволенням нададуть консультацію.

Чи має подарунковий сертифікат термін використання?

Так, подарункові сертифікати мають термін використання. Він становить 6 місяців. Кожен сертифікат містить унікальний код, за допомогою якого використовується. Термін використання починає відлік від дня покупки сертифікату. 

Як оплачується доставка сертифікатів?

Подарункові сертифікати можна замовити виключно по повній передоплаті, для них немає можливості післяплати. Безкоштовна доставка на замовлення від 2500 грн не поширюється на сертифікати. За доставку сертифіката сплачує покупець, проте доставка буде безкоштовною для клієнта, який буде його оцифровувати.

Чи можна замовити прикрасу, якої немає в наявності?

Так, Ви можете скористатись функціоналом «Повідомити про наявність». За допомогою цієї функції Ви надаєте нам своє ім’я та номер телефону. Як тільки ювелірний виріб з’явиться у наявності, ми повідомимо Вам про це.

Повідомити про наявність

Розміри

Як дізнатись розмір прикраси на сайті?

На сторінці кожного товару, справа від фото, є його характеристики. Необхідно клікнути «Всі характеристики» та знайти пункт «Розмір». Якщо дану інформацію не відшукали, зверніться до наших менеджерів, які з радістю допоможуть.

Характеристики прикрас

Як дізнатись, який у мене розмір каблучки?

Розмір каблучки можна дізнатися, роздрукувавши нашу інструкцію. Якщо немає можливості зробити це, виміряти об’єм пальця можете ниткою або стрічкою. Довжину в міліметрах потрібно поділити на 3,14. Значення, яке отримаєте, і буде вашим розміром каблучки. Ще один метод: якщо у Вас вже є каблучка, можете поміряти її діаметр. Для легкого розрахунку можете скористатись таблицею. Просимо зауважити, що кожен палець має індивідуальний розмір. 

Як визначити розмір каблучки?

Що означає перелік розмірів підвіски, ланцюжка чи браслета?

Є два варіанти, що може означати перелік розмірів підвіски, ланцюжка чи браслета на сторінці товару.

  1. 1. Якщо Ви бачите перелік розмірів у характеристиках, але немає функції обрати конкретний розмір це означає, що прикраса регулюється. Її можна налаштувати під будь-який розмір у вказаному переліку. Таку можливість створює додаткова ланка для регулювання, яка присутня на ланцюжку. Таким чином, ми зможемо одягнути виріб довжиною 40 см, 41 см, 42 см, 43см, 44см і 45 см. 

Розміри ланцюжків

  1. 2. Якщо є опція вибору конкретного розміру (як до прикладу, при виборі каблучки), це означає, що необхідно обрати розмір, який найкраще підійде Вам.

Як вибрати розмір ланцюжка

Що означає перелік розмірів каблучки?

Є два варіанти, що може означати перелік розмірів каблучки на сторінці товару.

  1. Якщо Ви бачите перелік розмірів у характеристиках товару, справа від фото, але немає опції обрати конкретний розмір це означає, що прикраса регулюється. Її можна налаштувати під будь-який розмір у вказаному переліку. Це можливо завдяки тому, що каблучка не суцільна, а роз’ємна. Регулювати таку прикрасу потрібно виключно в межах зазначеного діапазону.

Розмір каблучки

  1. 2. Якщо є функція вибору розміру, це означає, що необхідно обрати розмір, який найкраще підійде Вам.

Як вибрати розмір каблучки

Вставки

Як дізнатись, яка вставка присутня в прикрасі?

На сторінці товару, справа від фото, розміщені характеристики. Необхідно клікнути «Всі характеристики» та знайти пункт «Вставка». Якщо дану інформацію не відшукали, зверніться до наших менеджерів, які із задоволенням допоможуть.

Характеристики прикрас

Чи є в асортименті прикраси з натуральними вставками?

Так, в асортименті є прикраси з натуральними вставками. До натуральних вставок відносяться кварц, онікс, авантюрин, малахіт, перламутр, камені Сваровські, улексит, топаз, діамант. 

Характеристики вставок

Синтетичне скло це абсолютний аналог природного мінералу, тільки створений в лабораторії. За своєю структурою, фізичними та хімічними властивостями він ідентичний природному.

Украшения с синтетическим стеклом

Фіаніт (цирконій) найвідоміший з усіх штучних дорогоцінних каменів, він володіє великою твердістю і дуже добре заломлює світло, не надто поступаючись алмазу. Даний камінь дуже легко піддається фарбуванню, тому його часто можна зустріти у різних кольорах.

Украшения с цирконием

Ювелірна емаль покриття прикрас скляним сплавом різного кольору. На поверхню виробів наноситься у вигляді порошку або сплавляється безпосередньо на прикрасу при її нагріві. Завдяки емалі ми отримуємо яскраві та різнокольорові прикраси. 

Украшения с емалью

Кварц гірський кришталь. Він буває різних видів, кольорів та відтінків. По своїй природі є твердим, шаруватим каменем, витривалим до хімічних кислот та реакцій. 

Украшения с кварцом

Онікс різнобарвний камінь, колірна гамма якого надзвичайно багата. Кожен мінерал є гармонійним та особливим, адже його створювала сама природа. Він зустрічається практично у всіх колірних відтінках. Найпопулярнішими є чорний і коричневий онікс, у яких шаруватість структури не настільки очевидна.

Украшения с ониксом

Авантюрин різновид кварцу з мерехтливим золотим вкрапленням. Авантюрин може бути різних кольорів. У нас найчастіше зустрічається темно-синього, фіолетового відтінку з мерехтінням, що нагадує золотий пісок. Найчастіше має гладке огранювання «кабошон» і використовується як вставка у великі срібні вироби.

Украшения с авантюрином

Малахіт природний матеріал, який містить мідь. Він є неповторним природним самоцвітом та представляє собою різноманіття зеленуватих відтінків: від ніжного бірюзового до темно-зеленого. Малахіт не прозорий, просвічуються тільки маленькі кристали. Володіє матовим, бархатистим блиском. 

Украшения с малахитом

Перламутр особливий матеріал, який з’являється у результаті біопроцесів. Часто його плутають з перлами. Якщо всередину мушлі раптом занесе чужорідне тіло (порошинку, піщинку, тріску), то саме композит, який покриває раковину, перетворить його в перлину. Коли ж у мушлю не потрапляє нічого зайвого, то речовина просто наростає на її внутрішніх стінках. З огляду на «спорідненість» перламутру з перлами, ці два матеріали видобувають разом. Головна особливість першого переливання кольору. Сонячний промінь, потрапляючи на поверхню виробу з перламутром, проникає крізь лускатий матеріал і красиво відбивається. Сьогодні мода на перламутрові прикраси повертається.

Украшения с перламутром

Улексит рідкісний мінерал, що має волокнисту будову. Часто його ще називають «телевізійний камінь». Назва пов’язана з незвичайною здатністю пропускати зображення крізь кристал і відображати на іншій стороні. Улексит – один з найбільш м’яких мінералів, переважно білих, сірих і сіро-зелених відтінків.

Украшения с улекситом

Каміння Swarovski володіє винятковим блиском і прозорістю за рахунок складу. Кристали Сваровські це не коштовні камені, а синтетичний кришталь або кришталеве скло. Секрет дивовижного блиску полягає в ідеальному огранюванні, відсутності відколів, помутнінь та будь-яких дефектів.

Украшения с камнями Сваровски

Діамант це всебічно оброблений алмаз, придатний для використання в ювелірній справі. Основним завданням ювелірної обробки є досягнення максимального ступеню огранки, що демонструє всі природні якості дорогоцінного каменю. Важливими є ступінь блиску, чистота, геометрична пропорційність і колір.

Діамант лише похідна алмазу, а не окремий різновид мінералів, як дехто помилково вважає. Це ювелірний продукт, створений із природної заготовки. Діамант є суто дорогоцінним обробленим каменем і його ніша тільки ювелірні прикраси. Цей коштовний камінь є уособленням геометричного ідеалу. Складність граней в ньому поєднується з простотою і точністю ліній. 

Виділяють чотири фактори, які впливають на вартість діаманта:

  • – CARAT WEIGHT (вага в каратах);
  • – COLOR (колір);
  • – CLARITY (чистота, наявність дефектів);
  • – CUT (якість огранювання).

Саме ці показники є основою для визначення якості діаманта і, відповідно, його вартості.

Украшения с диамантами

Доставка

Звідки здійснюється відправка?

Відправку здійснюємо з м. Чернівці, після чого очікуйте повідомлення із номером ТТН. Відправка замовлень відбувається щодня. У суботу та неділю раніше, ніж у будні дні. Якщо Вам потрібно отримати покупку терміново, ми можемо здійснити відправку якнайшвидше. Для цього зв’яжіться, будь ласка, з нашим менеджером. Якщо Ви обрали оплату на рахунок, відправка відбувається тільки після зарахування коштів.

Якими службами відправляємо посилки?

Замовлення по Україні відправляємо здебільшого Новою поштою (термін доставки 1-3 дні). Також, за бажанням клієнта, можемо здійснити відправку Укрпоштою (термін доставки 5-10 днів). Доставка по світу відбувається оператором Укрпошта, термін доставки орієнтовно 3-4 тижні.

Хто оплачує доставку?

Доставку замовлень на суму до 2500 грн оплачує клієнт. Якщо сума замовлення більше, ніж 2500 грн – оплату доставки здійснює компанія «Minimal». Кур’єрська доставка сплачується виключно клієнтом і можлива тільки для замовлень із передоплатою.

При виборі способу оплати післяплатою клієнт має сплатити комісію Нової пошти 20 грн + 2% від суми замовлення.

Доставка закордонних замовлень сплачується клієнтом.

Сума мого замовлення – 2500 грн, але у додатку Нової пошти вказана сума за доставку.

У додатку Нової пошти в будь-якому випадку висвітлюється сума доставки. Ознайомившись із повною інформацією про посилку, Ви знайдете дані про те, хто сплачує за доставку. У випадку, якщо дійсно вказано, що доставку оплачує отримувач, зверніться, будь ласка, до наших менеджерів для з’ясування деталей. Також просимо зауважити, інформацію про оплату доставки варто перевіряти у день відправки після 20:00.

Чи можлива кур’єрська доставка?

Так, кур’єрська доставка здійснюється Новою поштою, і сплачується клієнтом згідно з її тарифами. Кур’єрська доставка можлива виключно тоді, коли замовлення оплачене перед відправкою.

Чи можлива доставка за кордон?

Так, при цьому замовлення повинно бути наперед оплачене. Клієнт також сплачує суму доставки. Термін доставки орієнтовно 3-4 тижні. Зверніть увагу: при отриманні посилки митною службою країни прибуття може стягуватись додатковий митний збір.

Які терміни доставки?

Відправку здійснюємо щодня, доставка Новою поштою у різні регіони країни може займати від 1 до 3 днів. Доставка Укрпоштою 5-10 днів. Термін доставки за кордон орієнтовно 3-4 тижні.

Чи можливий самовивіз замовлення?

Так, ви можете забрати замовлення самостійно з наших брендових магазинів. Дана функція є безкоштовною. З адресами торгових точок MINIMAL можна ознайомитись за цим посиланням.

Як відстежити моє замовлення?

Після відправки посилки Ви отримаєте номер ТТН, за яким можна відстежувати статус доставки замовлення.

Пакування та аксесуари

Які є варіанти пакування?

Стандартне пакування прикрас додається до покупки за замовчуванням. Воно являє собою стандартну картонну коробку розміром 5х5 см. Дане пакування не містить ложементу, в комплекті іде серветка з мікрофібри та шоколадка. Якщо Ваше замовлення складається з кількох прикрас, на етапі оформлення необхідно вказати: пакувати виріб в одну коробку чи кілька.

Коробка для прикрас Minimal

До покупки золотих виробів додається квадратна преміум-коробка з ложементом, паперовий пакет, шоколадка та спеціальна серветка.

Пакет та коробка для прикрас Minimal

Додатково можна придбати таке пакування: 

  • – квадратні преміум-коробки двох видів;
  • – довга коробка для підвісок та браслетів;  
  • – преміум-пакування для комплектів; 
  • – благодійна коробка із зображенням долоні, зі щільного картону та з ложементом;
  • – прозорий пакет;
  • – паперовий пакет; 
  • – б’юті-бокс.

Всі варіанти пакування можна переглянути та обрати в розділах «Преміум-пакування» та «Аксесуари».

Знижки

Які умови акції 1+1=3?

Акція поширюється на товари, які мають позначку на фото 1+1=3. Вам необхідно обрати три товари з такою відміткою (це можуть бути як однакові, так і різні позиції). Додавши їх у кошик на сайті, найдешевший виріб автоматично буде зарахований безкоштовно. Акція не поширюється на вироби з категорій: «Золото», «Подарункові сертифікати», «Пакування», «Аксесуари», а також на товари, що мають позначку SALE.

Яка прикраса по акції 1+1=3 буде зарахована у подарунок?

У подарунок буде зарахований найдешевший з трьох обраних виробів.

В мене є знижка клієнта, як скористатись?

Знижка клієнта фіксується за номером телефону вже після першої покупки. 

Золоті прикраси:

5% – Перший ранг учасника – присвоюється клієнтам, які здійснили хоча б одну покупку золотих прикрас;

10% – Другий ранг учасника – отримують клієнти, сума замовлень яких перевищує 10 000 грн;

15% – Третій ранг учасника – отримують клієнти, сума замовлень яких перевищує 50 000 грн;

20% – Статус VIP-учасника – отримують найвідданіші наші клієнти, які купили прикраси на суму понад 100 000 грн.

Срібні прикраси:

5% – Перший ранг учасника – присвоюється клієнтам, які зробили хоча б одну покупку срібних прикрас;

7% – Другий ранг учасника – отримують клієнти, сума замовлень яких перевищує 5 000 грн;

10% – Статус VIP-учасника – отримують найвідданіші наші клієнти, які купили прикраси на суму понад 10 000 грн.

Знижка сумується з акцією 1+1=3, але не поширюється на подарункові сертифікати, пакування, аксесуари та товари з позначкою SALE. Під час оформлення замовлення через наш сайт у полі «У вас є карта клієнта?» необхідно ввести номер телефону, за яким числиться знижка.

У мене є промокод, як можна його використати?

Здійснюючи замовлення на сайті, необхідно ввести промокод у полі «У вас є промокод?». Якщо оформлюєте замовлення через оператора, потрібно назвати промокод, щоби знижка була врахована.

Чи сумується знижка клієнта і знижка по промокоду?

Ні, якщо у Вас є кілька знижок, на замовлення діє лише одна з них – та, що є більшою: або промокод, або знижка клієнта.

Як дізнатися, які знижки та акції доступні мені?

Найкращий спосіб дізнатися про знижки та акції – не пропускати листи і сповіщення від «Minimal» на вашому телефоні та e-mail.

Ми завжди раді бачити Вас на нашому сайті minimal.com.ua, тут ви знайдете актуальну інформацію про діючі знижки.

Замовлення

Що з моїм замовленням?

Уточнити статус замовлення можете, звернувшись до наших менеджерів будь-яким зручним для Вас способом. Для уточнення необхідно назвати номер замовлення або номер телефону, вказаний у замовленні.

Коли я отримаю номер ТТН?

Номер ТТН надходить смс-повідомленням увечері, в день відправки.

Чи приймає магазин індивідуальні замовлення?

Ми приймаємо індивідуальні замовлення лише на ювелірні вироби в золоті. Зокрема, можуть бути виготовлені окремі прикраси, ідентичні срібним моделям із асортименту. Магазин не виготовляє прикраси за індивідуальним макетом. Можливість виготовлення індивідуального замовлення уточнюйте у менеджера.

Чи можливе гравіювання на прикрасах?

Ми не надаємо послуги з гравіювання виробів. Проте Ви можете звернутись до будь-якого ювеліра у своєму місті та він нанесе гравіювання на придбану в нас прикрасу.

Чи можна оформити замовлення у подарунок?

Звісно, на сайті існує опція, за допомогою якої можна вказати іншого отримувача. Вам необхідно спочатку ввести свої дані для зв’язку, а далі дані людини, якій буде відправлений подарунок.

Прикраси на подарунок

Чи додається чек до замовлення?

Всі чеки формуються онлайн та надсилаються у вигляді смс-повідомлень. У посилку роздрукований чек не додається.

Чи можу я змінити адресу доставки у моєму замовленні?

Ви можете змінити адресу доставки замовлення до того моменту, поки воно не передано до служби доставки. У випадку, якщо замовлення вже було відправлено, Ви можете зв’язатись з колл-центром, де Вам допоможуть з переадресацією відправлення.

Чи можу я скасувати моє замовлення?

Ви можете скасувати замовлення до того моменту, поки воно не передане до служби доставки. Врахуйте, щоби замовлення прибуло до Вас якнайшвидше, наша команда здійснює передачу до служби доставки у найкоротші терміни.

Гарантія та обмін

Як діє гарантія?

На всі прикраси надається гарантія 18 місяців. При пошкодженні виробу необхідно звернутись до наших менеджерів для узгодження інформації. У гарантійному випадку ми покриваємо всі витрати з доставки та ремонту. Якщо ж випадок не гарантійний і пошкодження відбулось під впливом механічної сили, ми можемо запропонувати клієнту ремонт за його рахунок.

Як правильно користуватись прикрасами?

Ювелірні вироби з нашого каталогу – мінімалістичні та тендітні. Є кілька правил, яких необхідно дотримуватись, щоби прикраса прослужила якомога довше. Детальна інформація міститься в розділі «Гарантійне обслуговування».

Чи діє гарантія на прикраси з позолотою?

На позолочені прикраси діє така ж гарантія, як на срібні ювелірні вироби. Вона не поширюється на шар покриття, адже його стирання — природний процес.

Чи можу я здійснити обмін прикраси?

Протягом 14 днів з дня покупки ми можемо обміняти ювелірний виріб, якщо на ньому виявлений брак, він не підійшов Вам за розміром або іншими характеристиками.

Виріб повинен бути опломбований, із ярликом, та не містити зовнішніх слідів користування. Детальніше з умовами обміну можна ознайомитись за цим посиланням.

Чи можна обміняти старі прикраси із золота на нові?

Так, «Minimal» запустив програму обміну старих ювелірних виробів із золота на нові. Щоби скористатись програмою, зверніться у будь-який із наших брендових магазинів.

Оплата

Які є способи оплати?

Є чотири способи оплати – оплата за реквізитами, при отриманні, частинами, онлайн на сайті.

  1. 1. Оплата за реквізитами. Ми надаємо номер рахунку ФОП, через додаток банку необхідно обрати оплату за реквізитами та прописати номер рахунку IBAN.
  2. 2. Оплата при отриманні. Клієнт оплачує повну вартість замовлення у відділенні пошти. Цей спосіб не передбачає передоплати. Під час отримання Ви можете оглянути та перевірити посилку. Якщо обрали цей метод, додатково необхідно сплатити комісію у розмірі 20 грн + 2% від суми замовлення. Окремо оплачуються послуги з доставки, якщо вартість замовлення не перевищує 2500 грн. 
  3. 3. Оплата частинами. Щоби скористатись цим способом, сума покупки не може бути меншою, ніж 500 грн. При оформленні замовлення в кошику необхідно вказати спосіб оплати WAY FOR PAY та обрати ПриватБанк або МоноБанк. Також оплату частинами можна оформити через замовлення в месенджерах. Покупку повинен схвалити обраний банк.
  4. 4. Оплата онлайн на сайті. При оформленні замовлення в кошику необхідно обрати спосіб оплати LiqPay. Після цього з’являється вікно оплати, в якому необхідно вказати платіжні дані. Така оплата є миттєвою, кошти одразу ж зараховуються на рахунок.

Чи можлива оплата на звичайну карту?

Оплата можлива лише на офіційні рахунки ФОП, звичайної карти для оплати немає.

Офлайн-магазини

За якою адресою знаходиться Ваш магазин?

Наші магазини знаходяться за адресами:

  • — м. Львів, вул. Галицька, 20;
  • — м. Львів, вул. Шпитальна, 7;
  • — м. Львів, ТРЦ Victoria Gardens;
  • — м. Київ, ТРЦ Respublika Park;
  • — м. Київ, ТРЦ Dream;
  • — м. Тернопіль, вул. Гетьмана Сагайдачного, 2.

Який графік роботи?

Магазини працюють щодня. На вулицях Галицькій та Шпитальній – з 10:00 до 20:00. У ТРЦ Victoria Gardens – з 10:00 до 21:00. Під час дії повітряної тривоги магазини зачиняються.

Магазини працюють щодня. Графік роботи у Львові:

  • вул. Галицька, 20 – з 10:00 до 20:00,
  • вул. Шпитальна, 7 – з 10:00 до 20:00,
  • ТРЦ «Victoria Gardens» – з 10.00 до 22.00.
  • Графік роботи у Києві:

  • ТРЦ Respublika Park – з 10:00 до 22:00,
  • ТРЦ Dream – з 10:00 до 22:00.
  • Графік роботи в Тернополі:

  • вул. Гетьмана Сагайдачного, 2 – з 10:00 до 20:00.
  • Чи можна забрати прикрасу з магазину?

    Звісно, ви можете скористатись послугою самовивозу та забрати замовлення самостійно з наших брендових магазинів.

    Чи можна забронювати прикрасу в магазині?

    Так, зверніться до наших менеджерів та вони обов’язково допоможуть із цим запитом.

    Догляд за прикрасами

    Чи можна поновити позолоту?

    З метою поновлення шару золота можна звернутись у ювелірну майстерню. Після реставрації прикраса знову буде тішити блиском та красою.

    Чому позолота стирається?

    Шар позолоти є тонким, і йому притаманний процес стирання. Якщо дотримуватись правил користування та догляду, позолота протримається довше.

    Якого вигляду набуває прикраса після сходження шару позолоти?

    З часом шар позолоти стирається, тоді прикраса набуває кольору металу, з якого виготовлена. Тобто якщо виріб має 925 пробу, після стирання шару золота залишається звичайний колір срібла.

    Скільки служить позолота?

    Термін експлуатації позолочених ювелірних виробів залежить від ряду факторів: товщини шару, проби золота, частоти користування і догляду. Загалом якісна позолота може зберігати первинний вигляд близько 1 року.

    Не знайшли відповідь на своє запитання?

    Не знайшли відповідь на своє запитання?

    Сподіваємось, ця сторінка була корисна для Вас і Ви знайшли відповідь на своє запитання. Якщо Ви все ще потребуєте вирішення свого питання, зверніться до нашого менеджера за безкоштовним номером телефону: 0 800 330 150.

    Результаты не найдены.

    Ми передзвонимо вам самі

    1
    Заповніть ваші дані
    Minimal collect leads

    Секретні пропозиції за підписку

    Інформація про новинки, ювелірні добірки, секретні промокоди та інше.

    Minimal collect leads mobile

    First Order

    Визнач розмір каблучки з MINIMAL

    Щоб не прогадати з розміром каблучки для себе або зробити ідеальний подарунок. Завантаж та роздрукуй наші підказки у PDF-форматі.

    First Order

    Завантажити PDF-файл