Умови гарантійного обслуговування:
Компанія Minimal гарантує високу якість усіх своїх виробів та надає гарантію 18 місяців на всі прикраси. Ювелірні вироби відповідають вимогам ДСТУ 3527-97 «Вироби золотарські з коштовних матеріалів».
Умови сервісного обслуговування:
1. Для виконання гарантійного ремонту/обміну або безкоштовного сервісного обслуговування клієнт повинен надати:
- – інформацію щодо замовлення,
- – ярлик прикраси,
- – гарантійний талон.
2. Безкоштовне сервісне обслуговування передбачає усунення прихованих дефектів, які проявились протягом 14 днів після отримання виробу, що виникли з вини виробника:
- – не працює застібка в підвісці чи браслеті,
- – випав камінець в будь-якому виробі.
3. Безкоштовне сервісне обслуговування не розповсюджується на вироби:
- – що мають механічні пошкодження,
- – сліди взаємодії з лужними миючими засобами,
- – речовинами, що містять хлор і йод,
- – засобами, що містять ртуть та її сполуки, а також різноманітними косметичними засобами та кремами.
У разі виявлення прихованих дефектів покупець має право звернутись до менеджерів компанії для уточнення деталей і консультації стосовно випадку.
Правила експлуатації золотих та срібних ювелірних виробів:
- – Дбайливе відношення, виключаючи в процесі користування механічні взаємодії.
- – Виключити контакт з кислотами, лугами та різноманітного виду розчинниками (в тому числі з миючими, пральними та косметичними засобами для зняття лаку, макіяжу, а також плямовивідними засобами).
- – Виключити взаємодію з речовинами, що містять хлор, йод, ртуть, сірку (можуть міститися в косметичних засобах, у воді басейну).
- – Виключити вплив вогню, високих та швидкозмінних температур (сауна, баня, солярій).
- – Виключити вплив випромінювання (радіоактивне, ультрафіолетове, рентгенівське).
- – Виключити потрапляння парфумів, туалетної води та спреїв для тіла.
- – Чистити прикраси можна виключно під проточною теплою водою і сушити тільки природнім шляхом.
- – Прикраси потрібно знімати перед заняттям спортом, купанням в морі та басейні та перед сном.
- – Зберігати прикраси окремо одну від одної, в м’якому футлярі, щоб уникнути подряпин і сколів.
Гарантія не поширюється на ювелірні вироби при порушенні правил їх використання.
Правила догляду за срібними виробами із позолотою:
- 1. Чистити тільки м’якою тканиною без використання абразивів.
- 2. Раз на рік віддавати вироби ювеліру на професійну чистку.
- 3. Можна очищувати легким мильним розчином або засобом для очищення прикрас MINIMAL. Не рекомендуємо використовувати серветки для полірування, які йдуть в комплекті з засобом.
- 4. Після чистки прикрасу можна протерти м’якою тканиною.
Зверніть увагу, гарантія не поширюється на стирання шару покриття позолочених виробів, адже це — природний процес.
Обмін і повернення
Згідно з законодавством України, ювелірні вироби належної якості, зазначені в переліку непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню та обміну.
Проте, як виключення, протягом 14 днів з дня покупки ми можемо обміняти виріб належної якості, якщо він не підійшов Вам за розміром або іншими характеристиками.
Виріб повинен бути опломбований, та без зовнішніх слідів користування. Прикраси зі вставками з дорогоцінним камінням обов’язково перед обміном відправляються на експертизу, що може зайняти до 14 робочих днів. В такому випадку тривалість терміну для здійснення обміну може бути збільшена.
Ми не зможемо здійснити обмін, якщо:
- – Пройшло понад 14 днів з дня продажу.
- – Відсутній або пошкоджений ярлик, виріб розпломбовано.
- – Прикраса має сліди користування.
- – Виріб має механічні пошкодження, в тому числі пошкодження, які були спричинені неправильним користуванням.
Обмін товару належної якості здійснюється коштом клієнта на товар тієї ж вартості або дорожче з доплатою. Якщо був обраний дешевший товар, різниця не повертається.
Обмін товару здійснюється до 3-х робочих днів з моменту отримання замовлення на пошті.
Товари неналежної якості відправляються нам на експертизу на термін 10-14 днів. Якщо прикраси втратили свої властивості не з вини клієнта, компанія Minimal обміняє товар на аналогічний. Якщо аналогічного товару немає в наявності, клієнт має право вибрати новий товар на таку ж суму.