Умови гарантійного обслуговування:

Компанія Minimal гарантує високу якість усіх своїх виробів та надає гарантію 18 місяців на всі прикраси. Ювелірні вироби відповідають вимогам ДСТУ 3527-97 «Вироби золотарські з коштовних матеріалів».

 

Умови сервісного обслуговування:

1. Для виконання гарантійного ремонту/обміну або безкоштовного сервісного обслуговування клієнт повинен надати:

  1. – інформацію щодо замовлення,
  2. – ярлик прикраси,
  3. – гарантійний талон.

2. Безкоштовне сервісне обслуговування передбачає усунення прихованих дефектів, які проявились протягом 14 днів після отримання виробу, що виникли з вини виробника:

  1. – не працює застібка в підвісці чи браслеті,
  2. – випав камінець в будь-якому виробі.

3. Безкоштовне сервісне обслуговування не розповсюджується на вироби:

  1. – що мають механічні пошкодження,
  2. – сліди взаємодії з лужними миючими засобами,
  3. – речовинами, що містять хлор і йод,
  4. – засобами, що містять ртуть та її сполуки, а також різноманітними косметичними засобами та кремами.

У разі виявлення прихованих дефектів покупець має право звернутись до менеджерів компанії для уточнення деталей і консультації стосовно випадку.

 

Правила експлуатації золотих та срібних ювелірних виробів:

  1. – Дбайливе відношення, виключаючи в процесі користування механічні взаємодії.
  2. – Виключити контакт з кислотами, лугами та різноманітного виду розчинниками (в тому числі з миючими, пральними та косметичними засобами для зняття лаку, макіяжу, а також плямовивідними засобами).
  3. – Виключити взаємодію з речовинами, що містять хлор, йод, ртуть, сірку (можуть міститися в косметичних засобах, у воді басейну).
  4. – Виключити вплив вогню, високих та швидкозмінних температур (сауна, баня, солярій).
  5. – Виключити вплив випромінювання (радіоактивне, ультрафіолетове, рентгенівське).
  6. – Виключити потрапляння парфумів, туалетної води та спреїв для тіла.
  7. – Чистити прикраси можна виключно під проточною теплою водою і сушити тільки природнім шляхом.
  8. – Прикраси потрібно знімати перед заняттям спортом, купанням в морі та басейні та перед сном.
  9. – Зберігати прикраси окремо одну від одної, в м’якому футлярі, щоб уникнути подряпин і сколів.

Гарантія не поширюється на ювелірні вироби при порушенні правил їх використання.

Правила догляду за срібними виробами із позолотою:

  1. 1. Чистити тільки м’якою тканиною без використання абразивів. 
  2. 2. Раз на рік віддавати вироби ювеліру на професійну чистку. 
  3. 3. Можна очищувати легким мильним розчином або засобом для очищення прикрас MINIMAL. Не рекомендуємо використовувати серветки для полірування, які йдуть в комплекті з засобом. 
  4. 4. Після чистки прикрасу можна протерти м’якою тканиною.

Зверніть увагу, гарантія не поширюється на стирання шару покриття позолочених виробів, адже це — природний процес.

 

Обмін і повернення

Згідно з законодавством України, ювелірні вироби належної якості, зазначені в переліку непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню та обміну.
Проте, як виключення, протягом 14 днів з дня покупки ми можемо обміняти виріб належної якості, якщо він не підійшов Вам за розміром або іншими характеристиками.
Виріб повинен бути опломбований, та без зовнішніх слідів користування. Прикраси зі вставками з дорогоцінним камінням обов’язково перед обміном відправляються на експертизу, що може зайняти до 14 робочих днів. В такому випадку тривалість терміну для здійснення обміну може бути збільшена.

 

Ми не зможемо здійснити обмін, якщо:

  1. – Пройшло понад 14 днів з дня продажу.
  2. – Відсутній або пошкоджений ярлик, виріб розпломбовано.
  3. – Прикраса має сліди користування.
  4. – Виріб має механічні пошкодження, в тому числі пошкодження, які були спричинені неправильним користуванням.

Обмін товару належної якості здійснюється коштом клієнта на товар тієї ж вартості або дорожче з доплатою. Якщо був обраний дешевший товар, різниця не повертається.

Обмін товару здійснюється до 3-х робочих днів з моменту отримання замовлення на пошті.

Товари неналежної якості відправляються нам на експертизу на термін 10-14 днів. Якщо прикраси втратили свої властивості не з вини клієнта, компанія Minimal обміняє товар на аналогічний. Якщо аналогічного товару немає в наявності, клієнт має право вибрати новий товар на таку ж суму.

 

Сертифікати якості

Сертифікат якості MINIMALСертифікат якості MinimalСертифікат якості Minimal